środa, 23 marca 2016

Hot tipy: zaczynam nowy cykl porad tygodnia

porady tipy lifehacki

Ten wpis, jak jaskółka wiosnę, zwiastuje nowość na blogu: cykl krótszych i dłuższych artykułów przypominających babcine sposoby na różne problemy dnia codziennego: migrenę, rdzę na ubraniu, czy usychającą paprotkę oraz proste porady jak ułatwić sobie życie.

Narzuciłam sobie rygor cotygodniowy - trzymajcie kciuki, abym wytrwała :-) Liczę też na wasze komentarze i dyskusję, bo w końcu co babcia, to inny sposób na problemy pani domu, prawda? 

Pierwsza część już w poniedziałek! 

A na zachętę mam dla was tip nr 1: zapiszcie się na newsletter, a kolejne odcinki trafią prosto do waszej skrzynki e-mail. Będą tam na was czekały na dobry początek tygodnia, kiedy sącząc poranną kawę, zabierzecie się za sprawdzanie maili.

Fot. tookapic/Pixabay

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł odnośnie tych babcinych sposobów :-). Co do rdzy na ubraniu - piszę się, bo sama mam z tym problem.
    Ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem. Jeśli masz dla mnie jakieś rady z których będę mogła skorzystać, lub coś zmienić to napisz :). Zapraszam: aleksandramakota.blogspot.com
    Pzdr ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-)
      Już wkrótce będzie wpis o trudnych do usunięcia plamach. Moje dzieci pomagają w testach różnych sposobów (oczywiście brudząc materiał do testów).

      Usuń
  2. Systematyczność to świetna cecha! Mam nadzieje, że podołasz i będziesz regularnie ( tak jak sobie założyłaś) dodawać porady! Chętnie się czegoś nowego 'starego' dowiem !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że pozostawiliście tu coś po sobie :-)